Salgsprocessen er under så stærk forandring, at vi næsten kan garantere dig, at dine sælgere ikke er klar. På Intenz’ 3 timers inspirationsseminar kommer du tættere på…

Med internettet har dine kunder adgang til uendelige mængder af information om din ydelse – uanset om du sælger til fagfolk eller forbrugere. Gennemsigtigheden er derfor større, og I skal betragte køber som en kvalificeret modspiller, der forventer at blive hørt og mødt, dér hvor kunden er.

Tidligere besøgte kunden i gennemsnit en BMW-forhandler 8 gange inden et køb – i dag er det tal reduceret til 1,7 i snit. Det giver jer langt mindre tid med kunden – og betyder, at I har indflydelse på under halvdelen af købsprocessen.

Til gengæld giver det god mening at bygge en fast forbindelse mellem salg og marketing, så I tilsammen får større indflydelse – tidligere i processen.

Altså er ekspedientens – eller ordremodtagerens – tid forbi! Opgaven er snarere rådgivning og kvalificering af kundens beslutning.

Gamle dyder som økonomisk argumentation, spørgeteknik og indvendingsbehandling er derfor meget relevante – men på et helt nyt niveau. Fx skal sælgerne være skarpe i at bruge de data og analyser, der er tilgængelige om kundens branche og virksomhed for at kunne give kunden nye indsigter og perspektiver i salgsprocessen.

På seminaret får du svar på:

  • Hvad skal dine sælgere kunne for at klare sig i den digitale tidsalder?
  • Hvad SKAL du som salgsledelse kunne nu og i nær fremtid?
  • Hvordan fordobler I effektiviteten i dialogen med kunderne?
  • Hvordan bygger I en værdiskabende bro mellem salg og marketing?
  • Hvordan skaber du en stærk træningskultur?

TID og STED: 5. MARTS 2019 09:00-12:00, ALSION 2, DEN RØDE BOKS, 6400 SØNDERBORG

For at læse mere og tilmelde dig seminaret klik her 

Det er gratis at deltage, og EASV vil være vært ved en sandwich bagefter.